måndag 19 januari 2009

Boxtillbehör

Som innan nämnt måste man komplettera boxen med lite tillbehör. Eftersom jag innerligt var besviken de tillbehören jag hade till MILO-boxen (pole roost som rostar efter andra passet, spray bar som inte pallar sidovind och allmänt kassa fästen på grejerna) på  så gör jag ett nytt försök med Preston denna gång. Vet jag mycket om preston? Nej! Välgrundat beslut? Nej! Men vad fan, någon gång måste man ju ha tur!

Mycket av mitt val grundar sig på att, osponsrad som man är, man surfar runt och kollar på vilka grejer som "ser" skysta ut, vilka som ligger skapligt i pris och framförallt vilka som inte är totalsågade på diverse forum på nätet. 

Beställt är följande:
PRESTON BUCKET & BOWL SET (flytspacklingen till toalettrenoveringen hemma förstörde för evigt mina gamla colmic-hinkar
PRESTON CROSS ARM LONG (keepnet osv)
PRESTON POLE SUPPORT (ordenligt spöställ som borde palla duktig sidovind utan att något rasar)
PRESTON MEGA SIDE TRAY  (40x60 cm med extraben!!! Dessutom så  billigt att man kan köpa två för samma pris som  ett i alu från RIVE)
PRESTON TRIPOD ROOST KIT (förhoppningsvis ett som inte rostar, ser ut att vara i alu...) 
PRESTON FREEFLOW ROLLER (ren chansning)
PRESTON XS FEEDER ARM (så länge den har dubbla fästen i boxen och inte repar upp benen som en hackspätt så kommer jag bli nöjd)

En box nu och sen är vi redo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar