måndag 4 maj 2015

Arboga 2015

Summering av helgen.

Bra peggar båda dagarna, nedströms kant första som jag borde presterat otroligt mycket bättre på, skaplig peg andra dagen men var helt ute och cyklade igen. Resultat därefter. Kommer att tänka på bloggen jag brukar läsa ibland "All the Gear, No Idea" så det kan bara gå bättre framöver.

Stort tack för Tikkanen som vanligt för arrangemang


Kents +20kg dag från peggen nedströms mig (givetvis kantplats, rätt ska vara rätt) för en andra 1:a och totalen. Både knäckande och inspirerande att studera från sidan när man väger in 1/4 av detta...

Strålande sol söndag morgon och kanske lite för lugnt så här i efterhand

Nedströms från peg6, peg7 bakom träden som sista på A och sen B-sektionen

Uppströms mot peg5 och Henrik B som jag hade uppströms båda dagarna

Söndagens laddning, en mörkare MVDE blandning för TP och sedan en ljus blandning för Bolo 


Jimmy Kungsman baggar första dagen då jag fick göra en rusning mot parasollet som låg kvar i bilen

Utsikt från nedströms kant på peg13 dag 1, Henrik B igen uppströms


Peggen på Sektion A som orsakade diverse hjärtattacker för den som försökte fiska 13m då man totalt spärrade gångvägen. Pensionärerna i Arboga är tydligen starka nog att börja lyfta TP....   
Lottning dag1 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar