söndag 7 november 2010

"Problem war cralusso"

Har som jag skrivit om innan försökt få tag på stipp-profi.de sedan september och nu äntligen fått ett livstecken från dom. Det kompletta svaret jag nu fått är:
heute geht das paket raus dpd, problem war cralusso.


mfg ralf
Frågetecknen kvarstår om jag kommer få några prylar och i så fall när. En positiv tolkning är att det är påväg med posten men efter allt som hänt väntar jag med att ta ut något i förskott. Oavsett är i alla fall säsongen över för min del så då missade beställningen syftet. Det jag fortfarande saknar och hoppas få är:

2 Stück Cralusso Zero Slider - Waggler - Wagglergewicht: 10 g
2 Stück Cralusso Zero Slider - Waggler - Wagglergewicht: 12 g
3 Stück Waggler-Feststellsystem Exner 3 Stk. - Größen: mittel
1 Stück Groß-Schrot auf Silikonschlauch 8 Stk. - Gewicht: 7 g
1 Stück RIVE KIT COMPLET - Farbe: violett
1 Paar RIVE Schwingende Stipprutenhalterung - Farbe: schwarz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar