torsdag 11 november 2010

Uppdatering: "Problem war cralusso"

Paket levererat hem så läge för "julafton", trevligt....

Börjar ana oråd....

WTF?!?!?
Efter lång väntan så fick jag vad jag förväntade mig vara sista paketet idag från stipp-profi.de och efter uppackningen undrar jag vad de egentligen sysslar med. I Stora drag har jag nu fått ungefär det jag beställde och kommer inte bråka mer. Jag orkar helt enkelt inte. Förmodligen kommer jag inte beställa mer heller från dom. Felet denna gång var att av 3 paket exner wagglerfästen fick jag 1 paket av rätt typ men fel storlek (fick S, beställde M) samt 2 paket cralusso anti tangle (sök på banankast så får ni se vad jag tycker om dessa) vilket är tokfel, eller i alla fall inte vad jag beställt. De senare var dock i rätt storlek så bara fel typ. Fel #2 denna gång var att istället för att få ett kit med RIVE-vindor för montering i ett 30mm fack så fick jag ett komplett 30mm fack med lila vindor. Återigen fel även om att jag fick prylar för 43,90 € när jag betalat 24,90 €. Hade de skickat med en lapp om att det var någon slags kompensation hade jag sett det som kanske lite plåster på såren men nu tar jag det som ytterligare ett tecken på förvirringen som måste råda.

Lägger man till dom felaktiga RIVE-benen, fel wagglers och säkert något mer som jag nu förträngt i den delen av leveransen som skickats innan är det helt enkelt för många fel. Billiga priset har en gräns för strul som kanske är lite större men här har helt klart stipp-profi tappat en kund

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar