torsdag 28 oktober 2010

Bra service!

Råkade knäcka en del till min TopMix Svelte 5meters under förra säsongen och hade nästan räknat med att få köpa ett nytt spö. Skickade på ren chansning ett mail till mr Papp på TopMix i Ungern och frågade hur lagerstatus var och lite förvånande svarade han direkt att lagerkillen var på semester men han skulle återkomma när han var tillbaka. Efter runt en vecka fick jag en bekräftelse att visst fanns den delen jag behövde men tyvärr var delen billig och frakten extremt dyr. Extremt impad av den servicen, speciellt med min erfarenhet av stipper-profi.de som jag skrivit om innan.

Tyvärr var det svindyrt att skicka en enkel del från Ungern så det slutade med att jag fick tag i en lämplig del från Itackle istället som kom med posten idag. Jocke på Itackle var vänlig nog att strippa ett av sina spön i lager från den delen för att sen ersätta den från Topmix när det är en annan sändning på väg. Mer sådan service till folket!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar