torsdag 21 oktober 2010

Minor på nätet!

Har sedan augusti haft en order från www.stipper-profi .de på gång. Har haft fullt förtroende på stället innan då jag köpte min RIVE därifrån och då var både service och pris över alla förväntningar. Augustiordern har dock varit en annan historia och tanken var att få hem prylarna till DM-serien i stockholmsdistriket men det sket sig givetvis. För några veckor sedan dök en del grejer upp men tyvärr var inte mycket rätt. Mina nya teleskopiska ben till boxen var blå mot de beställda alufärgade, mina cralusso wagglers hade rätt storlek men det jag gick var cralusso ufo mot de beställa cralusso rocket. Resten var rätt men tyvärr saknas fortfarande mycket bla ett paket vindor boxen, ett gäng sliderflöten osv. Att wagglerna vart nästan rätt kan jag väl stå ut med och färgen på benen spelar väl inte så stor roll men att inte bara få det som beställts är irriterande.

Varning utfärdas och jag måste säga att Ralf/Steffi som driver stället må vara bra fiskare men kundservice är det sämre med. Fortsätter att maila en gång i veckan tills något händer men det är synd att missa säsongen med en del prylar jag vad sugen att testa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar