tisdag 22 mars 2011

Förbättringspunkt för Rive

Har någon gång förra året lyckats knäcka plastplattan som sitter på Rive-boxen. Mest troligt när jag bänt upp boxen på ryggen då det känns som plattan bågnar rätt ordentligt. Rive verkar inte ha tänkt på att om man bär en box över axeln mer än några meter så kommer det bli skaplig belastning där och självklart är plasten tunn och uppenbarligen inte stark nog. Självklart med av typen som kräver speciallim för att limmas utifrån mitt försök att laga utan att få något att fästa. Trodde jag var ensam av problemet tills idag då jag helt plötsligt hittade flera med exakt samma problem...

Har någon ett tips om hur man identifierar plast som inte är förstörande? Har hittat en guide men den är väl brutal för mig och jag unviker gärna att såga ut en bit plast och elda upp för att se vilken typ det är.

Min box...

...och en annan med exakt samma problem (den med bildbevis jag lyckades få tag på)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar