söndag 6 mars 2011

Lite nya flöten

Efter en träff med kollegorna Tim, Johan och Dr. Phil vart jag inspirerad att köpa ett plattflöte eller två för fiske i lite strömmande vatten. Hittade ett nytt ställe på eBay.de (http://stores.ebay.de/VZStore) som körde skapliga priser så jag chansade iväg en liten beställning för att se om de var tillförlitliga. Ungefär en vecka senare hade jag grejerna och intrycket hittils är riktigt bra av affären.

Trevligt med paket
Långt ifrån välpackat men allt kom fram i bra skick
Cralusso Bubble 2x3g,4g,5g,6g,8g + Torpedo Tuning 2x8g,10g,12g 

Kommer nog att sikta på Freddans sätt att förvara tacklen sedan för att eventuellt köra större svarta/blå vindor från Rive som Dr. Phil om jag tar mig för ytterligare en Rive-beställning.

Uttrycket "En gång Rive: - Alltid Rive" kommer som de flesta vet av att man alldrig har råd att köpa något annat efter man köpt sin första Rive-box.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar