lördag 13 augusti 2011

Drennans Feedertoppar!?

Inför säsongen skaffade jag två mjukare feedertoppar till mina feederspön från Drennan. Tycker hittils kvaliteten på spön och toppar har varit på topp med tanke på priset men dessa toppar gjorde mig ordentligt besviken. En ser ut som en banan efter att ha förvarats upptacklad i spöbagen. Och efter lika lång tid i sträckbänk som spöt låg i spöbagen kvarstår bananformen. Den andra toppen krackelerar vid första användning och då det är en 3/4 oz som inte matas med monsterfeeders utan som på mitt mjukare spö där jag ofta kör en 20g bomb. Dålig kvalitet eller otur?

Får ge banantoppen någon vecka till och se om det händer något, annars blir det ugnen för den och bakning ala kolfibertillverkning och se om den rätar ut sig. Synd på min enda topp på 1oz.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar